BASES DO MERCADO DE 1809
ARDE O PAZO
*(actualizadas para 2022)
*(actualizadas para 2022)
- Os participantes.
- Poderán participar no mercado todos aqueles artesáns, empresas e produtores que teñan debidamente regulamentada a súa actividade, e para tal fin, deberán aportar a documentación que así o acredite (certificado de alta na S.S. , recibo de autónomos, carta de artesán ou aquela documentación que estimen oportuna a estes efectos).
- Ademáis
os vendedores de productos gastronómicos terán no seu poder o correspondente carnet
de manipulación de alimentos.
- As solicitudes e criterios de seleción.
- Deberán
facerse por correo electrónico no seguinte enderezo mercado.mos.1809@gmail.com ou
no nº de teléfono 673 548 485, indicando o tipo de actividade.
- A organización
valorará positivamente a presenza de tódolos oficios tradicionais e a variedade
da mercadoría e produtos expostos.
- Tamén
se valorará a participación en edicións anteriores e a residencia en Mós.
- A
organización comunicará a cada participante a aceptación da súa solicitude que será
efectiva no momento do ingreso da cuota de participación.
- As
dimensións dos postos serán de 3 metros de ancho X 2.50 metros de fondo (max.).
Calquera variación destas medidas deberá ser comunicada para ser avaliada pola
organización.
- Cuotas de participación:
-
Con carácter xeral, establecense as seguintes cuotas de axuda ou colaboración para gastos de
organización:
- As cuotas de participación deberán ser ingresadas nos 5 días seguintes á confirmación de participación no nº de conta ES40 2080 5092 06 3040025351 (Asociación Cultural “ViaxaMos no Tempo”), indicando como concepto “Mercado Arde o Pazo” e o nome do posto (artesán, empresa,…).
1- Artesáns tradicionais: 20€ + fianza de 15€ .
2- Outros artesáns e Vendedores de artesanía (non artesáns): 35€
+ fianza de 15€.
3- Posto produto
gastronómico (queixos, friames, doces, etc,..): 45€ + fianza de 15€.
4- Posto elaborados gastronómicos (pizzas, hamburguesas, etc,…): 150€
+ fianza de 50€
5- Tabernas ou Furanchos: Analizarase cada solicitude e a cuota dependerá do nº de tabernas solicitadas ou admitidas).
As cuotas dalgunhas solicitudes poderán ser revisadas puntualmente atendendo ao volumen de negocio previsto.
- As cuotas de participación deberán ser ingresadas nos 5 días seguintes á confirmación de participación no nº de conta ES40 2080 5092 06 3040025351 (Asociación Cultural “ViaxaMos no Tempo”), indicando como concepto “Mercado Arde o Pazo” e o nome do posto (artesán, empresa,…).
- A
devolución da fianza efectuarase ao remate da festa unha vez comprobado o
cumprimento destas bases. Non se devolverán as fianzas a aqueles que desmonten o posto antes de tempo.
- Normas básicas.
- A situación
dos postos será regulada pola organización tendo en conta as características e
necesidades de cada participante. Os postos de produtos alimentarios situaranse
na parte baixa da rúa (ata o adro da igrexa) e os artesáns ocuparán os arredores
do pazo de Mós , a praza interior do edificio e o auditorio exterior.
- As
dimensións dos postos serán de 3 metros de ancho X 2.50 metros de fondo (max.).
Calquera variación destas medidas deberá ser comunicada para ser avaliada pola
organización.
- Os
postos deberán estar montados ás 9:30 h.
A partir desta hora a rúa estará pechada e non se permitirá a entrada de vehículos. A desmontaxe
so poderá facerse unha vez rematada a festa (fin de programación).
- Os
postos deberán adaptarse visualmente á época (1809) (ocultando elementos de
plástico, ferro galvanizado, etc,…) e as
persoas que os atendan irán vestidas co traxe tradicional.
- Aqueles
postos que necesiten toma de auga ou electricidade, deberán comunicalo á
organización con anterioridade e sempre antes do momento da súa inscripción.
Non se permitirán xeradores de corriente e a iluminación interior correrá a
cargo dos propietarios dos postos que deberán utilizar lámparas de baterias ou
similares.
- As comidas e bebidas serviranse en envases de
barro, louza (xerras, cuncas …) ou madeira. Non estará permitida a venda de bebidas en botellas e vasos de vidro.
- Ao
remate da festa, o espazo ocupado por cada posto deberá quedar limpo
(embalaxes, manchas de graxa ou aceite e outros tipos de lixo).
- O incumprimento de calquera dos puntos destas bases suporá a perda total da fianza e o abandono da festa a requirimento da organización.
- A lista de participantes admitidos será publicada na pestaña "O MERCADO" deste blog.
- As discrepancias xurdidas e casos non recollidos nestas bases serán resoltas polos Marqueses de Mós.
- As discrepancias xurdidas e casos non recollidos nestas bases serán resoltas polos Marqueses de Mós.